czwartek, 7 lutego 2013

Music Dealer na NAMM 2013



Jak co roku byliśmy obecni  na targach NAMM w Kalifornii. Oprócz wielu umówionych spotkań biznesowych jest to doskonała okazja aby  podpatrzeć nowości i spotkać znanych muzyków.  Przedstawiamy poniżej fotorelację z wizyty delegacji Music Dealer w Anaheim w 2013 roku.
Palmy, koszule w kwiaty, temperatury zupełnie inne niż u nas w styczniu...ale naszym celem było  coś innego:) 

Nowe efekty Dunlop'a - Echo-Puss i Supa-Puss - analogowy delay z serii Way Huge w dwóch nowych odsłonach. Warto je wypróbować!

 od lewej: Jerzy Mamcarz (prezes Music Dealer), Erjan van der Laan (Dunlop), Stanisław Mamcarz (Music Dealer), Leszek Chylak (Music Dealer) - rock& roll to podstawa!

 EBS zaprezentował nowy efekt - Billy Sheehan Signature Drive - dwie pętle efektów, kompresor, możliwość miksowania sygnału czystego i przetworzonego - to wszystko zmieścili w takiej kompaktowej obudowie.
 Kolumny i efekty EBS - Szwedzi wiedzą jak zrobić dobrze basistom;)

 Kwatera główna D'Addario na NAMM 2013 - widzieliśmy prezentację nowego logotypu, nowe kable Planet Waves z serii American Stage oraz struny Balanced Tension - to niektóre z nowości przygotowanych na najbliższy rok.
Miniaturyzacja nie ominęła efektów fuzz-face - Jim Dunlop ma w zanadrzu wiele więcej ciekawych patentów - poznacie je już niebawem!
Drzewko na którym wyrastają dorodne "owoce" czyli ukulele -  KALA - firma, której dystrybucją w Polsce zajmujemy się od roku - rozwija się prężnie i robi naprawdę dobre instrumenty! 
Leszek zawsze umie się znaleźć w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Ciekawe czy zaprosił je do Polski?


środa, 6 lutego 2013

Nowe logo D'Addario



Podczas konferencji na targach  muzycznych NAMM 2013 w Anaheim firma D'Addario ogłosiła, że wprowadza kilka istotnych zmian w tym roku niezwykle ważnych dla jej funkcjonowania i dalszego rozwoju. Jednym z nowych działań jest zmiana  dotychczasowego owalnego logo na bardziej linearne i proste.
Nowe logo ma odzwierciedlać  innowacyjność, zaangażowanie i te wartości, które zostały uznane za kluczowe  i są „rdzeniem” polityki D’Addario,  firmy z rodzinną tradycją, cechującą się nowojorskim stylem i elegancją. Firmy dbającej o środowisko od wielu lat z niezwykłym zaangażowaniem.  D’Addario chce by nowy symbol inspirował wszystkich muzyków do większej  wydajności i kreatywności.  Jeśli przyjrzymy się  formie liter, można zobaczyć  pewien  „rytmiczny” porządek. Powtarzanie się  starannie wykonanej okrągłej formy.  Jest to celowe działanie designer’ów  - odwzorowujące przywiązanie D’Addario do klasycznych form muzyki i precyzji wszystkich działań na każdym etapie produkcji  strun.
Obok logotypu  występuje znak graficzny, jakby „herb rodzinny” D'Addario.Symbol sześciu strun służy do jeszcze lepszej identyfikacji marki.
Widzimy sześć linii – sześć strun gitarowych splatających się razem i przybierających kształt litery "D", to może być również postrzegane jako metafora dla wszystkich przedsiębiorstw zrzeszonych razem jako jedna firma przez rodzinę D’Addario.