środa, 6 lutego 2013

Nowe logo D'Addario



Podczas konferencji na targach  muzycznych NAMM 2013 w Anaheim firma D'Addario ogłosiła, że wprowadza kilka istotnych zmian w tym roku niezwykle ważnych dla jej funkcjonowania i dalszego rozwoju. Jednym z nowych działań jest zmiana  dotychczasowego owalnego logo na bardziej linearne i proste.
Nowe logo ma odzwierciedlać  innowacyjność, zaangażowanie i te wartości, które zostały uznane za kluczowe  i są „rdzeniem” polityki D’Addario,  firmy z rodzinną tradycją, cechującą się nowojorskim stylem i elegancją. Firmy dbającej o środowisko od wielu lat z niezwykłym zaangażowaniem.  D’Addario chce by nowy symbol inspirował wszystkich muzyków do większej  wydajności i kreatywności.  Jeśli przyjrzymy się  formie liter, można zobaczyć  pewien  „rytmiczny” porządek. Powtarzanie się  starannie wykonanej okrągłej formy.  Jest to celowe działanie designer’ów  - odwzorowujące przywiązanie D’Addario do klasycznych form muzyki i precyzji wszystkich działań na każdym etapie produkcji  strun.
Obok logotypu  występuje znak graficzny, jakby „herb rodzinny” D'Addario.Symbol sześciu strun służy do jeszcze lepszej identyfikacji marki.
Widzimy sześć linii – sześć strun gitarowych splatających się razem i przybierających kształt litery "D", to może być również postrzegane jako metafora dla wszystkich przedsiębiorstw zrzeszonych razem jako jedna firma przez rodzinę D’Addario.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz