Podczas konferencji na targach muzycznych
NAMM 2013 w Anaheim firma D'Addario ogłosiła, że
wprowadza kilka istotnych zmian w tym roku niezwykle ważnych dla jej
funkcjonowania i dalszego rozwoju. Jednym z nowych działań jest
zmiana dotychczasowego
owalnego logo na
bardziej linearne i proste.
Nowe logo ma odzwierciedlać innowacyjność, zaangażowanie i te wartości, które zostały uznane za kluczowe
i sÄ… „rdzeniem” polityki
D’Addario, firmy z rodzinnÄ… tradycjÄ…,
cechującą się nowojorskim stylem i elegancją. Firmy dbającej o środowisko od
wielu lat z niezwykÅ‚ym zaangażowaniem. D’Addario
chce by nowy symbol inspirował wszystkich
muzyków do większej wydajności i
kreatywności. Jeśli przyjrzymy
siÄ™ formie liter, można zobaczyć pewien „rytmiczny” porzÄ…dek. Powtarzanie siÄ™ starannie wykonanej okrÄ…gÅ‚ej formy. Jest to celowe dziaÅ‚anie
designer’ów - odwzorowujÄ…ce przywiÄ…zanie
D’Addario do klasycznych form muzyki i precyzji wszystkich dziaÅ‚aÅ„ na każdym
etapie produkcji strun.
Obok logotypu występuje znak
graficzny, jakby „herb rodzinny” D'Addario.Symbol szeÅ›ciu strun
służy do jeszcze lepszej identyfikacji marki.
Widzimy sześć linii – sześć strun gitarowych splatajÄ…cych siÄ™ razem i przybierajÄ…cych ksztaÅ‚t litery "D", to może być również postrzegane jako metafora dla wszystkich przedsiÄ™biorstw zrzeszonych razem jako jedna firma przez rodzinÄ™ D’Addario.
Widzimy sześć linii – sześć strun gitarowych splatajÄ…cych siÄ™ razem i przybierajÄ…cych ksztaÅ‚t litery "D", to może być również postrzegane jako metafora dla wszystkich przedsiÄ™biorstw zrzeszonych razem jako jedna firma przez rodzinÄ™ D’Addario.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz