Podczas konferencji na targach muzycznych
NAMM 2013 w Anaheim firma D'Addario ogłosiła, że
wprowadza kilka istotnych zmian w tym roku niezwykle ważnych dla jej
funkcjonowania i dalszego rozwoju. Jednym z nowych działań jest
zmiana dotychczasowego
owalnego logo na
bardziej linearne i proste.
Nowe logo ma odzwierciedlać innowacyjność, zaangażowanie i te wartości, które zostały uznane za kluczowe
i są „rdzeniem” polityki
D’Addario, firmy z rodzinną tradycją,
cechującą się nowojorskim stylem i elegancją. Firmy dbającej o środowisko od
wielu lat z niezwykłym zaangażowaniem. D’Addario
chce by nowy symbol inspirował wszystkich
muzyków do większej wydajności i
kreatywności. Jeśli przyjrzymy
się formie liter, można zobaczyć pewien „rytmiczny” porządek. Powtarzanie się starannie wykonanej okrągłej formy. Jest to celowe działanie
designer’ów - odwzorowujące przywiązanie
D’Addario do klasycznych form muzyki i precyzji wszystkich działań na każdym
etapie produkcji strun.
Obok logotypu występuje znak
graficzny, jakby „herb rodzinny” D'Addario.Symbol sześciu strun
służy do jeszcze lepszej identyfikacji marki.
Widzimy sześć linii – sześć strun gitarowych splatających się razem i przybierających kształt litery "D", to może być również postrzegane jako metafora dla wszystkich przedsiębiorstw zrzeszonych razem jako jedna firma przez rodzinę D’Addario.
Widzimy sześć linii – sześć strun gitarowych splatających się razem i przybierających kształt litery "D", to może być również postrzegane jako metafora dla wszystkich przedsiębiorstw zrzeszonych razem jako jedna firma przez rodzinę D’Addario.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz